fbpx

Profi bloggerek 10 szokása, #5. resz – Hasznos tartalom

Az olvasott blogger azt adja az olvasoinak, amire szukseguk van

A blogszfera blogok millioival van megtoltve, ezek kozul a legtobb szinte cel nelkul ir barmirol, mindent a blog temajahoz kapcsolva. Legtobbszor csak reagalnak arra, amit masok irnak, es ugy hasznositjak ujra masok tartalmat, hogy kozben semmi ujat nem adnak hozza.

Valojaban azert vonzak a blogok az olvasokat, mert olyan tartalmat kinalnak, amely hasznosnak talaltatik es ami az olvasok igenyeire valaszol. Ez lehet akar hianyzo informacio, akar egy harmadik szemely velemenye, vagy a szorakozasra, szorakoztatasra, tanacsra valo igeny, a kozossegre hianya, stb.

A jo blogiro kivalaszt ezek kozul az igenyek kozul legalabb egyet, es azon igyekszik, hogy resze legyen a megoldasnak.

Nem csak a blog tartalma lesz hasznos, de a legtobbszor masok altal is szivesen olvasott blogga valik, olyan, ahol az olvasok a blog[iro] eredetiseget meltatjak, es ugy gondolnak a szerzore, mint “gondolati vezetore” az adott teman belul – nem pedig ugy, mint egy “ujrahasznositora”. (Errol nekem az ujrahasznositott papirbol keszult wc-papir jut eszembe. A kulonbseg erezheto.)

Nem azt mondom, hogy rossz, vagy netan masodosztalyu blog lenne az, amelyik reagal, vagy ujrahasznositja masok mondatait, irasat, – de hacsak nem ad a szerzo valamilyen erteket ahhoz, amit masok mondanak, akkor nem fog barmi egyedit vagy hasznosat adni az olvasoinak, amit azok nem tudnanak mashol beszerezni.

Varsányi Martina

Mindenről írunk, ami blog.

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment:

​​​A blogodból milliós üzlet - ingyenes tanfolyam!

%d blogger ezt szereti: