Kulcsszókutatás hatékonyan – titkok, amelyeket csak itt találsz meg

seo kulsszó

Ha szeretnéd webhelyedet a Google keresőlista tetejére vinni és onnan látogatőkat szerezni, akkor megfelelő kulcsszólistára lesz szükséged.

Mi a leghatékonyabb (és legolcsóbb) módja a kulcsszókutatásnak?

A Google Kulcsszótervező – ne használd

Sokan használják a Google Kulcsszótervezőt, és megpróbálnak nyereséges kulcsszavakat találni.

És hallottam fontos emberektől a következőt: “Ha nem tudsz eredményeket elérni ingyenes kulcsszóeszközökkel, akkor nem érsz el eredményt a fizetett kulcsszóeszközök használatával sem”.

Ez nem lehetne távolabb az igazságtól.

  • A Google különbséget tesz az ingyenes és a fizető felhasználók között.

Ingyenes fiókok esetén a válasz sokszor egy hibaüzenet:

“Probléma volt az javaslatok visszakeresésével, kérjük, próbálkozzon újra.”

Az eszköz célja az, hogy több Google hirdetést adjon el, az ingyenes felhasználók pedig nem élveznek elsőbbséget.

  • A Google mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza adatainak SEOs használatát.

Ha már régóta követed az internetes marketinget, akkor tudod, hogy az ingyen adott kulcsszóadatokkal sokan visszaéltek, értéktelen  spam cikkeket vittek fel az első oldalra, és ezzel “gazdagodjunk meg egy éjszaka alatt” típusú termékeket, adtak el, becsapva jóhiszemű olvasókat.

Ez az egyik oka annak, hogy az ilyen adatok elérhetőségét korlátozták.

Másrészt a Google Kulcsszótervező igazi célja az, hogy reklámokat adjon el, és nem long tail (hosszú farok) kulcsszavak felfedezése.

Ezért nem kapunk pontos értékeket a Kulcsszótervezőtől, csak tartományokat, 0-100, 100-1K, 1K-10K, 10K-100K.

Ráadásul még ezeken a tartományokon belül is számos kulcsszó össze van csoportosítva, ami még megbízhatalanabbá teszi az adatokat.

És a nehézségi mutató a PPC-hez tartozik, ami a a kulcsszó jövedelmezőségének meghatározásában segít, és nem a SEO nehézségi fokot mutatja.

Ezért a Google Kulcsszótervező használata egyáltalán nem ideális.

A keresett kifejezés keresettsége pontatlan / nem hasznos

Egy adott kulcsszó keresettsége azt mutatja, hogy az adott időtartamalatt (általában havonta) hányszor keresték azt a bizonyos kulcsszót.

Rengeteg kulcsszó-kutatási eszköz létezik, és jó oka van annak, hogy ne szabad vakon megbízni egy kulcsszó forgalmának becslésében.

  • Még a Google saját eszközei is különböző értékeket adnak ugyanarra a kulcsszóra
  • A különböző kulcsszó-kutatási eszközök különböző gyakorisággal frissítik adataikat
  • A keresési mennyiségek változnak az év folyamán (szezonalitás)

Az adatnak a hasznossága is kérdéses. A keresések számának semmi köze a forgalomhoz.

Az Ahrefs fogott közel 100.000 keresésben használt kulcsszót, és ábrázolta őket egy grafikonon, ahol X a kulcsszó keresettség, és Y a teljes forgalom, ami bejön az első helyen megjelenő oldalra:

traffic-vs-search-volume-queries

Nyilvánvaló, hogy van kapcsolat a kulcsszó keresettsége és az első helyen megjelenő oldal keresésből származó forgalma között.

Azonban sok olyan eset van, amikor a nagyon keresett kulcsszavakra megjelenő oldalak nem kapnak sok forgalmat.

Vannak olyan esetek is, ahol a látszólag alig keresett kulcsszavak kapnak nagyon sok forgalmat.

Attól függően, hogy melyik piacszegmensben vagy, (de a marketingcéljaidtól és még a költségkeretedtől is, többek között); a “magas keresettség” kifejezés nagyon különböző értékeket jelenthet.

Ugyanabban a piacszegmensben a keresési mennyiségek nagyban különböznek amikor különböző országokat célzol meg.

Vannak olyan szituációk is, amikor érdemes figyelmen kívül hagyni a keresettségi mutatót, és ettől függetlenül használni egy kulcsszót.

Ha például olyan kulcsszavakat találsz, amelyek erős vásárlási szándékkal rendelkeznek, akkor célszerű megcélozni őket, még ha alacsony keresési volumenük is van. Én például több száz dollárt kerestem olyan kulcsszavakkal, amelyek értéke 20 keresés / hó, a WordPress sablonok témájában.

Miért adnak különböző eredményt a kulcsszó-kutatási eszközök?

Korábban nem láttam nagy különbséget a főbb kulcsszóeszközök között.

Azt gondoltam, hogy nem igazán számít hogy melyiket használod, mert mindegyik ugyanazokat az adatokat használja, és mindegyiknek hasonló tulajdonságai vannak. Csak az árra koncentráltam.

A legtöbb ember úgy gondolja, hogy minden kulcsszóeszköz az adatait a Google-tól kapja, ami a következő forrásokat jelenti:

  • a kulcsszóötleteket közvetlenül a Google Kulcsszótervezőből kapja;
  • a Google automatikus javaslatainak lekérdezése (felül a kereső alatt megjelenő javaslatok);
  • Google “hasonló keresések” lekérdezése (a keresőlap alján).

Azonban az alábbi adat felébresztett, és ez hatalmas különbséget jelenthet számodra is:

  • A Google csupán 590 lehetséges kapcsolódó kulcsszót jelenít meg az “iphone” szóhoz.
  • A SemRush 850.000 kapcsolódó kulcsszót sorol fel ugyanerre.
  • Ahrefs több mint 3 milliót!

Vannak olyan fejlett kulcsszó-kutatási eszközök (Ahrefs, Moz, SEMrush), amelyek saját kulcsszó-adatbázist működtetnek, és ezért sokkal több kulcsszóötletet adnak.

Kiderült, hogy az Ahrefs-nek még sokkal jobb eszköze van.

Erről később majd mondok többet, de látod, hogy a Google kulcsszóeszköz használatával hány potenciálisan nyereséges kulcsszó kerüli el a figyelmedet?

Ha ennek tudatában vagy, előnyt szerehetsz a versenytársaiddal szemben.

Elkerülendő kulcsszavak

Vannak olyan kulcsszavak, amelyek jónak tűnnek … azonban soha nem lesz eladás belőlük.

Ne hagyd magad megtéveszteni…

Biztos vagyok benne, hogy tapasztaltad, hogy a Google legújabb funkciói szükségtelenné teszik azt, hogy átkattintsunk bárhová is …

Mivel a válasz a keresési eredményoldalon található.

És vannak más tényezők is. Az emberek bizonyos termékeket nem vásárolnak online.

Például – vásárolnál valaha mosógépet online? Vagy egy 5.000 dolláros gyémántgyűrűt?

A másik kerülendő kulcssző kategória az, ahol az e-kereskedelmi webhelyek jönnek fel.

Lehet, hogy találsz egy 15-ös nehézségű kulcsszót, amelyről úgy gondolod, hogy elképesztő, és rájössz, hogy webáruházakkal versenyzel – a Google ezeket előnyben résesíti bizonyos típusú kulcsszavak esetében.

A legtöbb keresés hosszú farkú

Megdöbbentem, amikor megláttam az Ahrefs keresési eloszlás diagramját.

2017 márciusában elemezték teljes (1.4 milliárd) amerikai kulcsszó adatbázisukat, azért hogy többet tudjanak meg arról, hogy az emberek miként keresnek.

kulcsszó-mennyiség diagram

Amint láthatjuk, az összes keresett kifejezés 93 százaléka havonta kevesebb, mint 20-szor kerül keresésre.

Valószínűleg kitalálod, hogy a nagyvállalatok csak a sokat keresett, nyereséges kulcsszavakat célozzák meg.

A keresésőben felbukkanó kérdések körülbelül 20%-át még soha senki nem tette fel.

A tanulság?

  • A fenti adatok szinte végtelen lehetőséget nyújtanak a hosszú farok kulcsszavakból való profitáláshoz (ha tudod, hogyan).
  • Nem számít, hogy webhelyed csak néhány hónapos, hosszú farok kulcsszavaid a Google első oldalán jelenhetnek meg.
  • Ezt az eredményt elérheted anélkül, hogy linkek építésére pazarolnád az idődet.

És ezek a dolgok nem “elméletiek”.

Az alábbi képernyőfelvétel a BlogVilág-ről származik, 1 héttel a domain megvásárlását követően.

Blogvilág-Google

Látod, hogy az első helyen jelenik meg az eladási tölcsérről szólő cikk az adott mondatra?

Tisztában vagyok vele, hogy soha senki nem fog rákeresni erre a kifejezésre.

A célom ezzel csak az volt, hogy bemutassam, az oldaladat igenis fel lehet vinni a kereső első oldalára akkor is, ha az új és nem mutatnak rá linkek.

Ez csak a kulcsszó megfelelő kiválasztásától függ.

Néhány dolog, amit hozzá kell adni a teljességhez:

  • Nagyon sok munkát (és időt) vehet igénybe egy 2.000-szavas blogcikk megírása, ugyanis sokszor erre van szükség az eredményhez.
  • Nagy konkurrenciával rendelkező témákban is fel lehet jutni az első oldalra hosszabb, kevésbé keresett kulcsszavak megcélzásával (hosszú farok)
  • Lehetséges és sokkal hatékonyabb, ha több kulcsszót célzol meg, ugyanazzal a blogcikkel.

Hogyan lehet a kulcsszó-nehézséget megmérni?

Sokan használják a kulcsszó-nehézség megítélésére a versengő oldalak számát, illetve hogy hányszor fordul elő az URL-ben a kulcsszó.

Itt a kérdés a következő: vajon a versenytársak száma vagy a versenyzők ereje határozza meg sikert?

Mivel az emberek ritkán kattintanak a második vagy harmadik oldal eredményére, csak az számít, ha elérjük a Google első oldalát. Ezért a verseny megítélése érdekében csak a 10 legjobb eredményt szükséges elemezni.

A versenytársak száma teljesen lényegtelen és irreleváns, főleg, ha nincsenek benne az első 10-ben.

Hogyan lehet ezeket az eredményeket elemezni?

A legfontosabb Google rangsorolási tényezők a következők: a linkek, a tartalom és a felhasználói viselkedés.

Linkek

A dolgot sajnos bonyolultabbá teszi, hog nem csak a linkek száma, hanem minősége, a hivatkozó domainek és az ehhez tartozó linkelt szövegek is számítanak.

Ahrefs analízis szerint az oldalszintű rangsorolási tényezők erősebbek, mint a tartományszintű rangsorolási tényezők. A legerősebb rangsorolási tényező valójában nem a linkek száma, hanem az adott oldalra mutató hivatkozó domainek száma.

Így aztán le lehet győzni egy magas DA-s webhelyet egyetlen oldallal, amely optimalizálva van és linkekkel rendelkezik.

Tartalom

Ha több releváns tartalmad van, akkor legyőzhetsz még egy olyan oldalt is, amelyre sok link mutat.

Annak idején a pontos egyezésű kulcsszó az oldal címében / URL-jében / címsorában erős versenyelőnyt jelentett.

Ez most már kevésbé fontos, hiszen Google sokkal jobban meg tudja mondani, hogy miről szól az oldal, az LSI kulcsszavak alapján.

Annak érdekében, hogy magasabb pozícióban jelenj meg, mint a soklinkes oldalak, relevánsabbá kell tenned az oldalad, mint az első 10 találatban szereplők. Például egy mélyebb, teljesebb blogcikk.

A cél az, hogy amikor a látogató elolvassa a tartalmadat, ott megálljon, más szóval ne legyen több vágya arra hogy egy másik választ keressen, mert minden kérdését megválaszoltad.

Felhasználói viselkedés

Csend filmVan még egy dolog, amit hozzá kell tennem a kereső szándékához. A tartalom releváns lehet a keresési kifejezésre, de a felhasználó szándéka teljesen más lehet …

Például, ha arra keresel rá, hogy “gyümölcs”, akkor egy vegyes listát kapsz: a gyümölcs definíciója, a Wikipédia, Tesco bevásárlás, egészséges élet, stb.

Ha arra keresel rá, hogy “Áruház”, nem definíciót kapsz, hanem egy Google térképet néhány áruház listájával.

Ha azonban arra keresel rá, hogy “csend”, akkor az első eredményeknek nem sok köze van a csend meghatározásoz. A “Csend” nevű filmre vonatkozó dolgok jönnek fel.

Miért van ez a különbség? A kereső szándéka miatt.

Annak ellenére, hogy a csend fogalma a keresési kifejezés szempontjából releváns, a tapasztalat azt mutatja, hogy a felhasználók nem ezt keresik.

Ezt mindenképpen figyelembe kell venned a kulcsszókutatás során, mert bizonyos körülmények között lehetetlenné teheti, hogy cikkjeid az élre törjenek.

Ez a felhasználóknak a keresési eredményekre való reagálása alapján dől el – az oldalon töltött idő, a keresési eredményekre való visszaugrás, és aztán egy másikra való kattintás.

A kézzel való kulcsszókeresés fárasztó feladata

Minden kulcsszóra meg kellene nézned a 10 legjobb URL-t, majd az összes vonatkozó információt. A domainek erőssége, hány másik webhely, milyen DA-val linkel hozzájuk, hogy https a weboldal, a kulcsszó az URL-ben van-e, a közösségi médiában szereplő megosztások száma, stb.

Ezután összegezned kellene ezt a rengeteg információt, és egy számot kapnál, amely megmutatja a verseny erősségét.

Azután, hogy megtaláld a keresett kulcsszavakat, meg kellene ismételned ezt az eljárást több tízezer kulcsszóra. Vedd észre, hogy lehetetlen mindent kézzel csinálni.

Ezért kulcsszókutatási eszközre van szükséged, hogy mindezt másodpercek alatt megtörténjen.

Remélhetőleg most látod, hogy miért nem elégségesa Google Kulcsszótervező erre a célra.

A következő kérdés az, hogy milyen eszközt érdemes használni annak érdekében, hogy megkapd a szükséges eredményeket, de ugyanakkor ne menj csődbe…

Milyen típusú kulcsszavakat érdemes keresni?

Céljaink szerint kétféle kulcsszó létezik:

  • Információs kulcsszavak
  • Kereskedelmi kulcsszavak

Például, ha valaki receptet keres, vagy egy dalt, akkor nincs vásárlási szándékuk.

Ezt a fajta keresést nehéz bevételszerzésre használni, ezért inkább kereskedelmi kulcsszavakat keresünk.

A másik tényező a fő kulcsszavak és a hosszú farok között található.

Minél tovább jutott a potenciális vásárló a vásárlási folyamatban, annál hosszabbá és pontosabbá válnak keresési kifejezései.

Ahogy a keresett kulcsszavak hosszabbak, a vásárlási szándék egyre erősebb lesz.

A kapcsolódó kulcsszó

Ezt a típusú kulcsszót, érdemes megvizsgálni, és ez nem feltétlenül könnyű.

Például a céged boilerek javítását végzi… de már mindenki ezt a kulcsszót használja.

A kapcsolódó kulcsszó, amelyet meg kell találnod, a következő lehet: “nincs forró víz a zuhanyzóban”.

Más szóval, a tünetet és nem a problémát keresi.

A stratégia erejének bemutatásához itt egy másik példa: értékesítési tölcsérek.

Néhány lehetséges kapcsolódó kulcsszó:

  • hogyan vonzzon több ügyfelet az Ön vállalkozásához, boltjába, online áruházábaz, weboldalára
  • hogyan lehet az ügyfelek figyelmét felkelteni
  • hogyan lehet új ügyfeleket találni és növelni az értékesítést
  • hogyan lehet az ügyfeleket szerezni online
  • hogyan szerezzük be első ügyfeleinket
  • hogyan lehet megtalálni a potenciális ügyfeleket a Facebookon
  • hogyan lehet megtalálni a potenciális ügyfeleket online
  • hogyan lehet azonosítani a leendő ügyfeleket
  • hogyan lehet az ügyfelek figyelmét felkelteni
  • hogyan érhet el több ügyfelet
  • hogyan lehet az ügyfeleket rávenni, hogy többet vásároljanak
  • Hogyan tudom az ügyfeleket rávenni, hogy több pénzt költsenek?
  • Hogyan győzheti meg az ügyfelet?
  • Hogyan veszi rá ügyfeleket, hogy térjenek vissza?
  • Hogyan növelheti az ügyfélkörét?
  • több vásárlás a meglévő ügyfelektől
  • hogyan lehet megtartani a meglévő ügyfeleket
  • 6-7-szer többe kerül, hogy új ügyfelet szerezzen, mint egy meglévő megtartása
  • Az ügyfélmegtartás 5% -os növekedése növelheti a vállalat nyereségességét 75%-kal

Nem döbbenetes?

Gyakorlati kulcsszóstratégia – Kulcsszó arany arány (KGR)

A KGR a Doug Cunnington által kifejlesztett bevált stratégia.

Doug jövedelmező webhelyeket épít.

A KGR legfontosabb alapelve, hogy 250 / hó alatt keresett kulcsszavakat talál, amelyek a Google-ben “alulreprezentáltak”, ezért könnyen az élre kerülhetnek.

Például van olyan kulcsszó, amelyet havi 200-szor keresnek, ám csak 25 cikk célozza meg az egész intereneten…

Ezeknek a minősége nem túl jó, ezért könnyű őket legyőzni.

A SEMRush stratégia

A SEMRush sokkal jobb eszköz, mint a Google.

Van egy haladó stratégia, olyan fórumok felkutatása, amelyek relevánsak a webhelyedhez.

Beütöd őket a SEMRush-ba és minőségi hosszú farok kulcsszavak aranybányáját kapod.

Ahrefs Kulcsszófelfedező

Korábban nem fordítottam túl nagy figyelmet az Ahrefs szolgáltatásaira, mert “drágák”.

Azonban láttuk az adatokat, az Ahrefs sokkal több kulcsszót ad vissza, amikor megadsz egy mag-kulcsszót.

Mi a különbség?

Az Ahrefs Clickstream (kattintófolyam) adatokat vásárol.

A Clickstream adatok az emberek teljes online utazását rögzíti, beleértve azt, hogy hová kattintanak.

A kulcsszóeszközök megpróbálják megjósolni, hogy mennyi forgalmat kap egy adott kulcsszó, és ezt különböző típusú becslések alapján adják meg.

Az Ahrefs a legpontosabb a “forgalom” meghatározásában az összes kulcsszóeszköz közül, mivel egy olyan modellt használ, amely ötvözi a Google Kulcsszótervezőt és a Clickstream-et.

Az Ahrefs azért jobb, mert a becslési modellje egynél több adatforrást használ.

A Ahrefs-en és a Moz-on kívül egyetlen más eszköz sem használja a felhasználók tényleges kattintásának adatait a kulcsszólisták összeállítására és a keresési mennyiség kiszámításához, ezért az Ahrefs egy sokkal kiadósabb adatbázissal rendelkezik.

Vegyük figyelembe, hogy az Ahrefsnek van saját kulcsszó-adatbázisa.

Jól ismert, hogy bármelyik keresőben az 1. pozícióban lévő weboldal kapja a kattintások többségét.

Az eszközök a webhely keresési pozíciójából becslik meg a forgalmat, a kulcsszó teljes keresési mennyiségének százalékából számolva.

Az Ahrefs is becsléseket készít, de a clickstreamnek köszönhetően minden kulcsszó valós CTR (átkattintási) görbéjét láthatod, nem pedig az általános iparági átlagokat.

Emellett a keresettebb kulcsszó is kaphat alacsonyabb forgalmat. Az emberek nem feltétlenül kattintanak át …

Míg más bloggerek a kulcsszavak elméletbeli keresettsége alapján döntenek, ha az Ahrefs-et használod, a tartalmadat a kulcsszavak igazi forgalmi adatai alapján optimalizálhatod.

Kulcsszó ötletek Ahrefs-ből

Az Ahrefs Kulcsszófelfedező az alábbi típusú kulcsszóötleteket kínálja:

  • “Phrase match” (Kifejezésegyezés) – Olyan kulcsszót jelenít meg, amelyben a pontos egyezésű kulcsszó szerepel.
  • Having the same terms” (Azonos szavakat tartalmaz) – ezek a kulcsszavak ugyanazokat a szavakat tarrtalmazzák, mint a mag kulcsszó, de bármilyen sorrendben.
  • Also rank for(Szintén rangsorban) – a legjobb 10 kereső-eredményt veszi, és megnézi, hogy milyen más kulcsszavakra jelennek meg ezek az oldalak a legjobb 10-ben.
  • Search suggestions(Keresési javaslatok) – A Google-javasló kulcsszavak, amikor beírod a mag-kulcsszót.
  • All” (Minden) – az összes fenti kategóriát mutatja
  • SERP overview report” (SERP áttekintő jelentés) – láthatod, hogy ugyanaz a néhány webhely marad-e a legfelső eredmények között, vagy változnak. Ha nincsenek változások a legfelső pozíciókban, akkor azt jelenti, hogy nagyon nehéz lehet becsúsztatni a saját oldaladat.
  • SERP position history report” (SERP pozíció jelentés) – linkek, DR, forgalom, hány további kulcsszóra rangsorlódik az adott oldal
  • Másold a saját kulcsszavainak listáját a kulcsszóadatok megszerzéséhez. Ha van saját listád, akkor megnézheted a keresettséget és a kulcsszó nehézségét.

Ahrefs kulcsszónehézségi mutató

A kulcsszó nehézsége trükkös, mert ami egy ember számára “könnyű” lehet, “rohadt nehéz” lehet valaki másnak.

ahrefs-kulcsszó-nehézség

A KD (kulcsszó-nehézség) azt mutatja, hogy hány domainról kellenek linkek ahhoz, hogy az első 10-be kerülj:

  • 0-10 könnyű, <10 domain
  • 11-30 közepes, 11-36 domain
  • 1-70 nehéz, 37-200 domain
  • 71-100 nagyon nehéz, >200 domain

Hogyan mondod meg, hogy milyen kulcsszavakra jelenne meg a blogod az első 10-ben?

Meg tudod határozni a “biztonságos” KD-tartományodat a jelenleg első 10-ben rangsorolt kulcsszavak megnézésével.

Ha kulcsszavaidnak nagy része a KD 20-30 kategóriába tartozik, ez azt jelenti, hogy egészen KD 30-ig terjedő kulcsszavakat célozhatsz meg biztonságosan.

Hogyan tudod ezt felhasználni?

Ahrefs-nek 7 napos próbaideje van 7 dollárért. Gyűjtsd össze az összes kulcsszókeresési igényedet, aztán hajrá!

Hogyan kell kézi kulcsszókutatást végezni?

A következő pontokat kell megvizsgálnod:

  • Olyan kulcsszavakat célozz, ahol nem minden eredmény címében található meg a pontos kulcsszó.
  • Vannak az első oldalon webáruházak? Hány? – Azt szeretnénk, hogy a többség ne legyen webáruházak, például MédiaMarkt vagy WooCommerce típusú áruház.
  • Vannak tekintélyes magazinoldalak, vagy nagy tekintéllyel rendelkező webhelyek? Van helye egy affiliate webhelynek az első oldalon? A nagy tekintéllyel rendelkező oldalak hatalmas mennyiségű tartalommal birnak, hatalmas mennyiségű a link, számos különböző írójuk van és (sokszor) blogot is tartalmaznak különböző, de kapcsolódó témákban. Rendszerint nagyon magas, 50 vagy annál magasabb DA-juk van.
  • Milyen a domain-tekintélye (DA) és a Majestic TF-je (bizalom-mutató) ezeknek a webhelyeknek? Ha a többségnek 30-as vagy annál magasabb DA-ja van, akkor máshol kell keresni.
  • Ha az oldalra nem mutat link, az előnyös.
  • A rangsorolt ​​oldalak NEM fődomainek.
  • Ha van néhány apró weboldal, amely sok kulcsszóra jelenik meg, és közel vannak a csúcshoz, akkor nincs semmi oka, hogy te nem tehetnéd meg ugyanezt. Ha mindenhol ugyanazokat a hatalmas tekintélyű webhelyeket látod, amelyek a legfelső 3 vagy 5 helyet foglalják el, akkor lehet, hogy nincs hely.
  • Gyenge eredményeket lát – Gyakori kérdések, Pinterest, fórumok, linkgyűjtők, Facebook adatlapok? Ez kiváló mutató, hogy könnyű az élre jutni a kulcsszóval.
  • Ha affiliate webhelyeket látsz (az Adsense, az Amazon Associates, a CPA-ajánlatok, a Clickbank-ajánlatok és még sok egyéb) az első 10-ben, akkor azt jelenti, hogy a Google hajlandó rangsorolni ezeket a kulcsszóra.
  • Ha azt látod, hogy egyfajta webhelyek dominálnak, érdemes megfontolni, hogy talán a Google ezt valamilyen oknál fogva teszi. Pl. csak a helyi szolgáltatók jönnek fel a kulcsszóra.

KWFinder

A KWFinder napi 2 ingyenes ellenőrzéshez használható, ami elég ahhoz, hogy teszteld, illetve alkalmanként megnézz egy kulcsszót.

KWFinder

A bal oldalon a kulcsszavakat a havi keresésekkel együtt láthatjuk.

A jobb oldalon látható a tényleges kereső-eredmények. A zöld szín azt jelenti, hogy még mindig könnyű a kulcsszó.

Megmutatja a DA-t, a PAát, a linkek számát és a Facebook megosztás számát az adott oldalra, valamint a keresett pozíció becsült forgalmát.

UberSuggest

Neil Patel, ismert amerikai internet marketinges, nemrégen megvásárolta az UberSuggest oldalt, és jelentősen feljavította.

Ingyen használható és sokkal jobb, mint a Google terméke.

Itt van egy példa a “blogírás” kulcsszőra:

Ubersuggest

Láthatjuk például, hogy a “magyar blogok” kulcsszót havi 880-szor keresik és csak 0.03 a nehézsége.”Ötletes blog” szintén.

Ezeket a kulcsszavakat simán felhasználhatnám arra, hogy látogatókat hozzak a BlogVilágra.

Zárszó

Remélem, a fentiek segítettek abban, hogy jobban megértsd a kulcsszókutatást.

Kérjük, hagyj megjegyzést, ha kérdésed, vagy több adatod van.

 

Nyiri Péter

2017 eleje óta foglalkozom blogírással és 2010 óta internet marketinggel. Az a célom, hogy segítsek neked blogodat, honlapodat vállalkozásod szolgálatába állítani, hogy ezzel növeld a bevételed.

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment:

​​​A blogodból milliós üzlet - ingyenes tanfolyam!

%d blogger ezt szereti: