SEO eszközök, amelyek segítenek a webhely keresőmotoros elemzésében

S

A SEO promóció, elemzés és optimalizálás témája körül mindig annyi kérdés merül fel, hogy gyakran azt sem tudja, hol kezdje?

A legjobb megoldás az, ha nem gondolkodunk rajta, hanem azonnal cselekszünk. Készítsen egy durva tervet, vázolja fel az elemzés és az azt követő promóció szerkezetét, szerezzen egyedi képet arról, hogy mit fog tenni, és ami a legfontosabb, hogyan. Talán már olvastad az önreklámozásról szóló csodakalauzunkat. Talán még a SEO ABC-jét is tanulmányozta, hogy igazán jól tájékozott legyen. De aztán hirtelen ott vannak … kétségek.

Elkezdesz eszközöket keresni, és rájössz, hogy rengeteg van belőlük. Ezért úgy döntöttünk, hogy segítünk Önnek összeállítani az első poolt a honlapja kezdeti elemzéséhez.

Kezdjük egyszerűen — egy lista a SEO analitikáról, amit érdemes figyelembe venni

Hogy ne tévedjen el teljesen, elmagyarázzuk: ebben a cikkben nem fogjuk újra átbeszélni, hogyan kell pontosan elemezni a weboldalát. Beszélni fogunk arról, hogy HOGYAN teheted ezt meg, milyen eszközöket használhatsz, hogy magad csináld meg. De előbb tekintsük át, amit eddig tanultunk, és vázoljuk fel a weboldalelemzés néhány alapvető pontját.

Expressz elemzés

Ez a legegyszerűbb és legelső lépés, amely felnyitja a szemét a webhely mérőszámaira, a sebességre, a szerverterhelésre, a domain összefoglalójára, a TIC- és PR-értékekre, valamint az oldalakon található linkek számára. Expressz elemzést végezhet például a seolib.ru oldalon.

Tartalom egyedisége

Ez az elemzési blokk nyilvánvaló, nélküle nincs kiút, mert egy tartalom nélküli erőforrás a priori nem létezhet. Tehát az elemzés ezen részéhez fogod a tartalmaidat, különösen a szöveges tartalmakat, darabokra szeded, beteszed az egyik jól ismert szolgáltatásba, például mindenki kedvencébe, az Advego Plagiatusba, és felméred, hogy mennyire rossz a helyzet a szemed előtt.

Kulcsszó-sűrűség

Fontos felmérni, hogy nem lépte túl a szövegben, amely ellenőrizte az egyediséget, és a kulcsszavak sűrűsége négyzetméterenként. Vegye a megfelelő részeket — illessze be őket például a seotext.ru oldalon, és nézze meg, milyen esélyei vannak egy új munkablokkra.

Összehasonlítás a versenytársakkal

Mindent az összehasonlításból tanulunk — és ez alól az oldal állapota sem kivétel. Össze kell hasonlítania erőforrásait a versenytársakkal is. Például, a seo-matik.ru oldalon

Mit fogsz kapni ebben az összehasonlításban?

  • A webhelye és a versenytársak erőforrásának korának felmérése,
  • TIC számok,
  • kulcsszavak, amelyek alapján az oldal az első helyen szerepel,
  • a pozíciók eloszlása a csúcson,
  • Értékelje az Ön és versenytársai mobileszközökre optimalizált oldalait.

És például az erőforrás spywords.ru akkor képes lesz elemezni a kontextuális kampányok és a keresőmotor promóciója versenytársak Yandex és a Google, kap adatokat:

  • lekérdezések a kontextuális hirdetésekben,
  • pozíciók és szöveges hirdetések egy versenytárs erőforrása,
  • a forgalom és a költségvetés értékelése,
  • lekérdezések és pozíciók,
  • oldal URL.

Vegyük tehát figyelembe, hogy nagyon-nagyon röviden megismételtük, hogy mire kell gondolni. Ez egy jó alkalom arra, hogy megbeszéljük, hogyan kell vele dolgozni.

Tekintettel arra, hogy a Google

Egyetlen általunk ismert ügyfél és weboldal-tulajdonos sem utasítaná vissza a lehetőséget, hogy megnézzen egy erőforrást, és úgy elemezze azt, ahogyan a keresőmotorok teszik. Végül is minden, amit a forrásainkkal teszünk, értük van.

Az első tanács tehát olyan egyszerű, mint a kétszer kettő.

Ahhoz, hogy úgy lássa, mint a Google, meg kell kérdeznie a Google-t erről

Igen, igen, nem vagyunk őrültek. Ha nem tudtad volna, a keresőmotornak van egy olyan eszköze, amely mindenki számára nyitva áll, akit érdekel, a webmesterektől a SEO-kig. Segítségével megnézheti, hogyan látja a Googlebot a weboldalát, mire figyel oda először, mi az, amin változtatni fog, és mi az, amiért esetleg megbüntetheti.

Mi a célja ennek az eszköznek?

Meghallgatni a keresőmotor tanácsát, amely megadja ezt a lehetőséget, és időben kijavítani az esetleges hiányosságokat. A problémás kód vagy a nem megfelelő kérések felismerése, amelyek nem a legjobb eredményeket adják.

Mit kell tennie?

  • Kattintson egy linkre a Google Webmesterben,
  • Jelentkezzen be fiókjába,
  • Adja meg az URL-címét,
  • töltse le az ellenőrző fájlt,
  • Töltse fel a webhelyére,
  • Nyissa meg a 3. pontban található linket, hogy megerősítse, feltöltötte a fájlt a webhelyére,
  • elemzés a Google Webmestertől.

Hogyan vizsgálja a keresőmotor a linkek tömegét

Gyors, sőt, talán sziporkázó és kompromisszummentes. Ezért a legjobb, ha néhány lépéssel megelőzöd. Ez olyan egyszerű, mint a sok expressz szkennelés.

A Runet számára az egyik legjelentősebb forrás, amely ingyenes linktömeg-elemzést biztosít webhelye számára, a Yandex Webmaster, amely a közelmúltban frissítette felületét a még nagyobb kényelem érdekében.

Mindössze annyit kell tennie, hogy az elemezni kívánt elsődleges domainjét összekapcsolja a Webmester-fiókjával.

Mit ad a linktömeg-elemzés a Yandex Webmesterben?

  • Annak megértése, hogy mely webhelyek melyik oldalra vagy webhelyének melyik szakaszára hivatkoznak,
  • Lehetőség a webhelyére mutató backlinkek elemzésére,
  • lehetőség az egyes linkek indexelésének ellenőrzésére.

Hasonló oldalak, oldalak átvizsgálása és az állapot összehasonlítása

Természetesen a keresőmotorok lánctalpasai ragaszkodnak a saját szegmentációjukhoz, de ettől függetlenül értékelik az Ön oldalait és azok jellemzőit, valamint a hasonló tartalmú és oldalú oldalakat. Ezért fontos, hogy ne hagyja ki az elemzés pontját sem a tartalma állapotának vizsgálatánál, sem a tartalom oldalról történő vizsgálatánál, azaz a hasonló, harmadik féltől származó forrásokkal való összehasonlításánál.

A www.siteliner.com weboldal eszközt elsősorban arra tervezték, hogy segítsen megérteni ezt:

  • milyen állapotban van az összes oldalad,
  • milyen tartalom ismétlődik,
  • melyik tartalom egyedi,
  • hány külső link van az Ön webhelyén, és hogy hasznosak-e egyáltalán.

Mit kell tennie ahhoz, hogy kipróbálhassa az eszközt?

Menjen a hivatalos weboldalára, adja meg a linket, és számolja meg a számokat helyesen.

Rangsorelemzés — rangsorolja weboldalát, mint egy keresőmotor

Természetesen a belső struktúra elemzése mellett minden weboldal-tulajdonost az is érdekel, hogy értékes erőforrásaik milyen helyet foglalnak el a nap alatt.

Ahhoz, hogy ezt az információt láthassa, be kell szereznie a webhely keresőmotoros rangsorolására vonatkozó adatokat. Ez szó szerint a legrejtettebb rangsorolási adatokat kéri a rendszerükben a korábban elvégzett elemzés alapján.

Ebben is segíthet egy olyan eszköz, amely a rangsorelemzési adatokat egyetlen jelentésbe gyűjti össze. Például az ingyenes SEO Report Card.

Ingyenes, de használatának megkezdéséhez meg kell adnia a saját és cége hivatalos alapadatait.

De cserébe megkapod:

  • a keresőmotorok rangsorolásának elemzése,
  • jelentés az Ön forrásaira mutató weboldalak számáról,
  • A kulcsszavak és lekérdezések sikerének elemzése,
  • A webhely elérhetőségének és betöltési idejének elemzése, valamint annak felmérése, hogy a keresőmotorok számára mennyire könnyű megérteni a webhelyet,
  • bizalmi mérőszámok,
  • valamint — a webhely indexelésének aktuális állapota.

Véleményünk szerint ez egy nagyon értékes eszköz. A kérdés csak az, hogy meg tudja-e fejteni és alkalmazni az adatokat? Reméljük. Ellenkező esetben csak egy halom séma és számhalmaz lesz belőle, amely a feledés homályába vész.

Értékelje az erőforrás erejét és hatalmát

Még 2007-ben a híres HubSpot elindított egy eszközt, a Grader-t, amely világszerte segít a cégtulajdonosoknak abban, hogy új optimalizálási lehetőségeket találjanak. A program az újítások és a keresőmotorok trendjei miatt fejlődött és változott, és a fejlesztők, SEO-specialisták és webes elemzők tovább finomították.

Végül egy teljes értékű, többfunkciós, személyre szabott, mérőszámokon alapuló jelentések készítőjévé fejlődött:

  • a webhely teljesítménye — az oldal méretének, a lekérdezéseknek és a sebességnek az értékelése,
    mobil alkalmazkodóképesség — annak ellenőrzése, hogy az erőforrás készen áll-e arra, hogy a PC-s változaton kívül máshol is fusson,
  • SEO — azáltal, hogy kiválasztja, hogy a webhelye könnyen megtalálható-e mind az emberek, mind a keresőrobotok számára,
  • biztonság — olyan dolgokat keres, mint például az SSL-tanúsítvány, amely bizonyítja a látogatóknak, hogy az Ön webhelye valódi, és egyáltalán nem árt az online térben.

Mit kell tennem ahhoz, hogy elkezdjem használni?

Mint sok más eszközzel, amit ebben az anyagban felszedtünk, menj az eszköz oldalára, ami itt van, add meg az e-mail címedet és az oldal címét, amit itt és most elemezni szeretnél.

És kapjon egy összefoglalót, amely segít elemezni a webhelyet a keresőmotor szemével.

Az erőforrás és annak állapotának általános értékelése.

általános ítélet és értékelés.

SEO értékelés az oldalon jelenleg.

A betöltési sebesség és az oldalméret értékelése, a lekérdezés feldolgozásának értékelése.

lekérdezések, pages.png

Lépésről lépésre tippek az erőforrás hatékonyságának és minőségének javításához.

Összefoglalva

Mint látható, nem lehet kihagyni egy ilyen tömeg hasznos dolgokat — minden elemzési pont értékes, minden egység vezet a sikerhez, nem csak a webhely népszerűsítése a lépések az online élet, de növelni (vagy csökkenteni) a konverzió, azaz valóban kap a jövedelem az üzleti az interneten. Amit az interneten belül a weboldal képvisel, nem pedig az Ön prezentációi és édes eladási beszédei.

És ha ez után az áttekintés után van egy elképzelése arról, hogy pontosan mit, és ami a legfontosabb, HOGYAN és milyen eszközökkel elemezheti magát. Ha készen állsz arra, hogy megtudd a webhelyedről a teljes igazságot. Akkor csak a legvégső kérdést tegye fel, hogy ne kerüljön kellemetlen helyzetbe utána.

TUDJA, HOGY MIT KEZDJEN AZ INFORMÁCIÓVAL?

Megérti, hogy nem lehet csak úgy látni, hogy bezárja az összes jelentést, és ugyanazon a ponton marad?

Megértette, hogy 1 napba telik elemezni az oldalát, de 100 napba, hogy utána rendbe tegye?

Ha megérted és készen állsz — vágj bele.
Ha még nem áll készen — tegye ezt egy olyan időpontban, amikor az elemzés után tud figyelni az oldalra. Ha rájössz, hogy nem leszel készen — fordulj a szakemberekhez.
És ellenőrizze a webhelyet előtte és utána ezzel a hasznos eszközkészlettel.

About the author

Add comment

By admin