Mennyibe kerül a seo promóció?

M

Mivel manapság minden második üzleti projekt szembesül a seo promócióval, mindig nyitva marad a kérdés, hogy mennyit költsünk seo-ra (nem sokat, de nem is keveset). Hogyan számolod ki a minimális és maximális, hozamot adó eredményt? Bontsuk le.

Annak megértéséhez, hogy az éves költségvetésben mennyit kell megfelelően elkülöníteni a seo promócióra, fontos megérteni, hogy milyen lehetőségeket kínálnak a seo promóció és a projektek az e területen dolgozó szakembereknek.

Havi promóció

A havi promócióról beszélve, mint a leggyakoribb az összes seo mód közül, amely a legmagasabb ROI-t mutatja, érdemes tudni, hogy a következő munkák listáját tartalmazza:

  • Belső optimalizálás, a hibák kiküszöbölése és elkerülése az oldalon, ami kritikus a seo szempontjából;
  • munka az erőforrás minden egyes oldalán (snippetek, természetes linkek, szöveges címek, képek rangsorolása a webhelyről — a havi munkák listája igen lenyűgöző);
  • az oldal szerkezetének és használhatóságának javítása;
  • az oldal tartalmának rendszeres javítása;
  • a kulcsszavak listájának frissítése;
  • rendszeres analitikus jelentések.

Seo-audit

Gyakran előfordul, hogy a havi karbantartás vállalása előtt a weboldal-tulajdonosok seo auditot vesznek igénybe. Miért? Először is segít kitalálni az erőforrás problémás területeit, és felmérni az elvégzendő munka mennyiségét. Másodszor, hogy megértsük, hogy szükség van-e havi promócióra, vagy elegendő az erőforrás optimalizálására 1 alkalommal. Az auditálást azért is megrendelik, hogy ellenőrizzék a jelenlegi előadók seo-optimalizálásának hatékonyságát. A Seo-audit egyszeri szolgáltatás, fix áron. A szolgáltatást nyújtó minden egyes vállalatnak rendelkeznie kell az elemzendő területek listájával. Itt van egy minimum, amit érdemes megkövetelni, ha úgy dönt, hogy megrendeli ezt a szolgáltatást:

— a helyszín általános elemzése

— a gazdatényezők elemzése

— jóváhagyások

— a duplikáció azonosítása, leányvállalatok

— a regionalitás seo-elemzése

— Spam és sebezhetőségi elemzés

— URL tényezőelemzés

— Szemantikus mag és forgalomelemzés

— webhelyszerkezet-elemzés

— viselkedési tényezők

— Használhatósági audit

— Belső link teszt

— Statikus súlyozás

— Horgony elemzés

— Természetes kapcsolatok azonosítása és elemzése

— tartalmi audit

Egyszeri optimalizálás

Általában a könyvvizsgálat után rendelik meg, kész feladatmeghatározással a kezükben. Az ár az elvégzett munkák listájától függően változik, a projekt befejezésekor a feladatmeghatározásnak megfelelően elvégzett munkáról szóló jelentés.

Fizetés az elért pozíciókért

A seo promóció másik modellje az elért pozíciókért való fizetés. A névből már világos.

A munkarend általában a következő:

Meghatározott KPI (például a top 10-ben szereplő lekérdezések listájának kiadása).

Határidő kitűzése

A projekt árának meghatározása

A kifejezés végén újraszámoljuk a kimeneti kulcsszavakat. A nem teljesített kötelezettségekért a szerződés alapján visszaadott pénz.

Óránkénti fizetés

A másik nem a legelterjedtebb promóciós modell — ez egy óránként végzett munka a webhely seo promócióján. A munka történhet a konzultáció vagy a végrehajtás szintjén. Ez attól is függ, hogy mennyibe kerül egy munkaóra. A legfontosabb dolog, amit mindenkinek tudnia kell: egy tisztességes és magas színvonalú vállalat nem csak az egyik lehetőséget fogja felajánlani Önnek, hanem a legjobb és rendkívül egyedi tervet fogja kiválasztani az Ön projektjéhez. Ez nem csak egy lehet a fenti modellek közül, hanem egyszerre több is — az a kombináció, amely az Ön vállalkozása számára hatékony lesz. A munkák köréről beszélni valójában nehéz.

Ez nem makacsság, és nem is lustaság, hogy konkrét számítást adok — nem. Ez pusztán a szolgáltatások készletének és kifinomultsági szintjének kérdése. Amit csak a folyamat során lehet értékelni. De ha még mindig a minimum érdekli — a maximum átlagosan 30 000 és 300 000 között van havonta. A tisztességes különbség éppen annak köszönhető, amit fentebb mondtunk — a seo szakember munkaterhelésének összetettségére vonatkozó becslés. Ha Ön egy nagyvállalat, amelynek globális seo optimalizálásra és általában hatékony internetes promócióra van szüksége, akkor számoljon 100 000 és 150 000 közötti árcédulával egy sor alapmunkáért. Nagyon fontos, hogy előzetesen egyértelműen felmérje, hogy méltó képviselőket keresett-e meg.

 

Vegyünk át néhány «leleplező» pontot, amelyek biztosan hasznosak lehetnek az Ön számára:

1. Azonnali eredmények. Seo weboldal promóció — ez nem kereskedés a piacon. Nagyon fontos, hogy tudjunk várni. Ha ezt nem mondják el, de holnap megígérik, hogy a webhelyet a top 10-ben támogatják, akkor jobb, ha átgondolja a javasolt választását. Meg fogják tenni, de az eredmény valószínűleg nem fog tetszeni Önnek. Ha fekete vagy szürke módszereket használsz a csúcsra jutáshoz, annak negatív következményei lesznek az oldalad és általában a vállalkozásod további megítélésében a keresőmotorok által. Fennáll a kitiltás vagy egyéb büntetés kockázata.

2. Kevesebb mint 20 000 rubel havonta. Ne feledje, seo promóció — ez nem egy eladás, és nem gyors és olcsó. Ez minőségi és hosszú távú. Ez megtérülő és hatásos. A «Fösvény kétszer fizet» mondás itt minden eddiginél aktuálisabb. A «hihetetlenül alacsony árak» az esetek 90%-ában azt jelenti, hogy az Ön projektje az éppen megszerzett elméleti tudás tesztelésére és gyakorlására szolgál. Vagy ismét, hogy növelje a link tömeg fekete módszerek — meglepni téged a hűvös eredmények, majd hagyja, hogy takarítsa fel a rendetlenséget egyedül. És akkor, miután nem lesz képes «egy fillérért», hogy javítsa a rangsorolást vagy megváltoztassa az eredményt. Kevesen szeretnek ásni és kijavítani mások hibáit.

3. A SEO promóció időigényes folyamat. Ne legyenek illúziói, várva, hogy az optimalizátorok varázspálcát lengetnek — és megtörténik a csoda. Még akkor is, ha kevés fogalmad van a folyamatról (egyébként a témával kapcsolatos információk nyitottak — és mindig megtanulhatod az alapokat, hogy ne építsd fel ezeket az illúziókat). További konzultációt is kérhet a szakemberektől (ezt a szolgáltatást igény szerint nyújtjuk ügyfeleinknek).

4. Sok versenytárs van a seo optimalizálás területén. Rangsorolásuk minden algoritmusváltozással, az új cégek piacra lépésével fel-le mozog. Ezért az alapvető kampánymunkán túl a seo szakértőknek mindig minőségi monitoringot kell végezniük, hogy fenntartsák az erőforrás rangsorolását. A seo promóció előnyei végtelenek: a teljes megtérüléstől kezdve a keresőmotorok előnyben részesítik ezt a promóciós módszert. Ha több bevételt szeretne, gondolja át újra, hogy a seo promóciója működik-e.

Hogy megkönnyítsük az önoptimalizálás megértését, készítettünk Önnek egy ingyenes, részletes információkat tartalmazó útmutatót, amelyet itt és most alkalmazhat. Az utasítást a cikk alatt letöltheti.

About the author

Add comment

By admin