Hogyan készítsünk hatékony keresőhirdetést

H

A kontextuális reklám hatékony internetes marketingeszköz. Szinte minden vállalkozás marketingstratégiájában szerepel a Google-on vagy a Facebookon történő hirdetés. Íme egy útmutató arról, hogyan optimalizálhatja hirdetését és üzeneteit a Google keresőben.

Mit kell tennie?

Optimalizálja a hirdetési rotációt. A hirdetések rotációjának optimalizálása lehetővé teszi, hogy a rendszer az egyes aukciók sajátos körülményeihez igazodó hirdetéseket jelenítsen meg.

Készítsen 3-5 hirdetést úgy, hogy minden hirdetési csoportban legyen legalább egy adaptív hirdetés. Minél több releváns hirdetés van egy hirdetéscsoportban, annál több lehetőséged van az aukcióban való sikerre. Ön is nagyobb valószínűséggel fog megfelelni a felhasználó keresési lekérdezésének.

Legalább 3 bővítményt implementáljon minden kampányhoz/hirdetési csoporthoz. Minden aukció során a hirdetési egységét a legvonzóbb kiterjesztésekkel állítjuk össze. A megfelelőbb kiterjesztések több lehetőséget biztosítanak hirdetései számára, hogy megfeleljenek a felhasználók egyedi igényeinek.

A sikeres marketingeseknek a megfelelő üzeneteket kell a megfelelő időben eljuttatniuk. A kreatívabb üzenetek növelik a hirdetések relevanciáját, és jobb kattintásokat érnek el a hirdetések a keresőhálózatban.

Mik a Google ajánlásai?

► Írjon releváns hirdetési szöveget Hozzon létre felhasználóra szabott üzeneteket.

Miért: A felhasználók az igényeiknek megfelelő hirdetésekre reagálnak.
► Kapcsolja kreatív üzeneteit a kulcsszavakhoz.
Miért: A felhasználók hajlamosak a keresésükhöz leginkább kapcsolódó hirdetéseket használni.

Kerülje az általános szavakat a hirdetéseiben. Használjon konkrét felhívásokat a cselekvésre.

Miért: Az általános cselekvésre való felhívások gyakran alacsonyabb elkötelezettséget mutatnak a hirdetésekkel szemben.

Figyelje a hirdetési mérőszámokat, hogy megértse, hogyan reagálnak a felhasználók a hirdetéseire.

Miért: Ezek a mérőszámok értékes módját jelentik annak, hogy üzenetei a megfelelő felhasználókhoz jussanak el.

Hozzon létre olyan üzeneteket, amelyek tükrözik a márkáját, valamint az Ön által kínált termékeket és szolgáltatásokat. Koncentráljon a címszavakra.

Miért: A főcímek tartalma és minősége számít, és meghatározza a hirdetések hatékonyságát.

Legyen tisztában a korlátozásokkal

Miért: A hosszú főcímek növelik a hirdetések kattinthatóságát, de előfordulhat, hogy a rövid főcímek jobban működnek azoknál az embereknél, akik már keresnek az Ön márkájára.

► Sikeres hirdetések beállítása
Végezze el az összes olyan hirdetési kiterjesztést, amelynek van értelme a vállalkozása számára. Próbáljon ki legalább hármat.

Miért: A több kiterjesztéssel rendelkező hirdetések gyakran jobban működnek, mint a csak egy kiterjesztéssel rendelkező hirdetések. Hasznos információkat adnak a keresők számára, és segítenek észrevenni az üzenetet.

► Használja a kulcsszavak beillesztését és a hirdetések testreszabását, ha sok hirdetése van.

Miért: Hozzászólásait a felhasználói kereséshez igazíthatja, csökkentve ezzel az adminisztrációs terheket, többek között az URL-navigációs mezőkben.

► Kreatív üzenetek tesztelése és optimalizálása
Tesztelje és tesztelje újra a hirdetési szöveget.

Miért: A hirdetések szövegének, különösen a főcímeknek a finomításával megismerheti a felhasználók preferenciáit, és javíthatja a hatékonyságot.

Válassza ki a megfelelő mérőszámokat, hogy megértse, hogyan teljesítenek a hirdetései.

Miért: Számos hirdetési formátumot úgy terveztek, hogy növelje a megjelenéseket, a kattintásokat és a konverziókat. Nem csak a hirdetéskattintások rangsorolásáról van szó.

► Koncentráljon tesztelési erőfeszítései a költségigényes kampányokra.

Miért: A tesztelési erőfeszítések rangsorolása segít a fejlesztési lehetőségek felismerésében.

► Hirdetések optimalizálása a leghatékonyabbak kiválasztásához

Miért: A kattintások vonzására optimalizált hirdetések versenyképesebbé tehetik Önt a licitálási folyamatban.

A Google-on való hirdetés költséges, de határozottan hatékony lehet. A tesztelés lehetővé teszi, hogy a megfelelő stratégiát válassza az értékesítés fellendítéséhez.Hozza ki a legtöbbet a reklámköltségvetéséből a seo-studio.ua segítségével. Próbálja ki még ma!

About the author

Add comment

By admin