fbpx

Niche blogírás: Út az anyagi függetlenséghez

komputer-pénz

Ez a cikk a blogírásról szól. Hogyan lehet saját blogod építésével mellékjövedelemre szert tenni, majd pedig kiváltani a mindennapi munkádat – esetleg milliomossá válni? (Niche = réspiac, piacszegmens, mindjárt elmagyarázom részletesen is. Kiejtése [nis] vagy [nics], ez utóbbit helytelennek tekintik.) Ismerve a magyar mentalitást, lesznek akik ezt olvasva anyázni fognak, csalásra hivatkozva, mások pedig gyors […]

A tökéletes feliratkozási csali email lista építéséhez

feliratkozási csali

A legtöbb honlap- és blog-tulajdonos nem tudja, hogyan kell hatékony feliratkozási csalit létrehozni, és ennek eredményeképpen e-mail listájuk nagyon lassan nő. Sok bloggernek egész temetője van sikertelen feliratkozási csalikból. A megfelelő csali esetén akár a látogatók 40 százaléka is feliratkozhat e-mail listádra. Napjainkban az emberek egyre kevésbé hajlandók kiadni az e-mail címüket, különösen, hogy számos […]

Hogyan építs sikeres blogot

Thrive jutalék

Ezt az összeget egy cikk generálta 7 hónap alatt, eladási tölcsér nélkül. Ez az összeg 962 kattintásból jött létre, melyből 262 volt egyedi, a többi visszatérő.  Az eladási arány 0,728% volt. A cikknek az elmúlt egy hónapban 286 látogatója volt a Google-tól, anélkül, hogy bármit is csináltam volna. Ezt megfelelő eladási tölcsérrel, email marketinggel meg […]

A 100 x 2.000 profit formula

2000 Forint

Mi a kulcsa a pénzügyi sikernek? Másfél éve tanulmányozom ezt a kérdést. Eközben áttanulmányoztam és elemeztem több ezer oldalnyi anyagot, és megtaláltam a választ. A két modell Most két gyökeresen különböző modellt fogok bemutatni. Az első (vesztes) modell, amelyet mindenki a sok sikertelen próbálkozó követ, a következő: Építsd fel, és a vevők majd jönnek. Az […]

Hogyan növelheted a blogod látogatottságát ingyen?

forgalom

Egy blog látogatottságának növelése egyáltalán nem nehéz. Erről adok most tanácsot. Mielőtt elkezdesz azzal foglalkozni, hogy forgalmat generálsz a blogodra, érdemes azon elgondolkodni, hogy kész-e a blogod a látogatók fogadására. Ez két tényezőből áll. Tényleg érdemes-e a blogodat meglátogatni? Milyen hatékonysággal fogja a látogatóidat email előfizetővé konvertálni? Ézen tényezők megemlítése után vágjunk bele a lényegbe, […]

Nyerj egy prémium blog sablont!

Csabitas sablon

Látod a képen a sablont? A hozzátartozó bővítményekkel együtt 60 ezer forintot ér! Nyerhetsz egy ilyet, vagy egy hasonlóan szépet. A Thrive sablon csomag Az összes blogomat valamelyik Thrive sablonnal építettem. Tanulnom kellett ahhoz, hogy tényleg kihozzam belőlük azt, amit lehet, de nem bántam meg. A fenti képen látható sablont megtekintheted élőben a Csábítás blogon. […]

Saját blog létrehozása olcsón

pénz kinő a talajból

Szeretnél nyereséges blogot építeni, ám nem akarsz túl sok pénzt belefektetni, hiszen nem tudod mi lesz belőle… Megmutatom, hogyan hozhatod létre saját blogodat legolcsóbban. Tekintsd blogodat egyfajta ingatlanbefektetésnek: mintha házat vennél, melynek egy napon értéke lesz. Ingyenes blog platformok Természetesen mindig ott van a lehetőség, hogy ingyenes blogot indíts. Erre számos platform létezik, mint például […]

1,200 blog téma, amellyel sok pénzt lehet keresni

blogger macskával

A blogod témájának (niche) kiválasztása az első és legfontosabb üzleti döntés, amely meghatározza, hogy vállalkozásod nyereséges lesz-e. Mitől lesz egy blogtéma sikeres? Az első mítosz, melyet leggyakrabban hallunk, az, hogy távol kell maradni az olyan piacoktól, amelyekben erős a verseny. Az elfogadott magyarázat azt mondja, hogy nincs esélyed. Ehelyett azt tanácsolják, hogy találd meg az […]

Kulcsszókutatás hatékonyan – titkok, amelyeket csak itt találsz meg

seo kulsszó

Ha szeretnéd webhelyedet a Google keresőlista tetejére vinni és onnan látogatőkat szerezni, akkor megfelelő kulcsszólistára lesz szükséged. Mi a leghatékonyabb (és legolcsóbb) módja a kulcsszókutatásnak? A Google Kulcsszótervező – ne használd Sokan használják a Google Kulcsszótervezőt, és megpróbálnak nyereséges kulcsszavakat találni. És hallottam fontos emberektől a következőt: “Ha nem tudsz eredményeket elérni ingyenes kulcsszóeszközökkel, akkor […]