fbpx

A 100 x 2.000 profit formula

2000 Forint

Mi a kulcsa a pénzügyi sikernek?

Másfél éve tanulmányozom ezt a kérdést.

Eközben áttanulmányoztam és elemeztem több ezer oldalnyi anyagot, és megtaláltam a választ.

A két modell

Most két gyökeresen különböző modellt fogok bemutatni.

Az első (vesztes) modell, amelyet mindenki a sok sikertelen próbálkozó követ, a következő:

Építsd fel, és a vevők majd jönnek.

Az emberek nagytöbbsége azt gondolja, hogy ez így működik:

  1. Van egy brilliáns ötleted.
  2. Felépíted az üzletet, létrehozod a termékedet.
  3. Elmondod mindenkinek, és vársz a sikerre.
  4. Csak egyetlen probléma van: A legtöbb üzleből nem lesz siker. A vevők nem jönnek, az üzlet megbukik.

Valószínűleg van egy olyan épület a városodban, amelyben minden harmadik hónapban új üzlet nyit ki…

Ez azért van, mert a garantált kudarc modelljét követték.

A bizonyíték?

A statisztika világosan megmutatja.

A Válasz.hu szerint

“A halál völgyében

“Divatba jöttek a startupok Magyarországon, de tízből kilenc induló vállalkozás elbukik”

Márpedig ha 90 százalék elbukik, akkor az a garantált kudarc modellje…

Most nézzük meg a második modellt:

Az “Először szerezzünk vevőket” modell.

  1. Van egy ötleted
  2. Szerzel 100 embert, akit érdekel ez az ötlet
  3. Kérdezd med őket, hogy mire van a legnagyobb szükségük, és add el nekik ezt a terméket.
  4. Hozd létre a terméket, és legyél sikeres.

Tudod mi az igazság?

Minden üzlet, amelyik meghalt, azért halt meg, mert nem volt elég vevője.

Vedd észre, hogy a sikeres formulában a vevőket (a közönségedet) a terméked létrehozása előtt gyűjtöd össze.

Ahhoz, hogy sikeres üzleted legyen, nincs szükséged brilliáns ötletre.

Csak egy dologra van szükséged: hogy vevőket hozz be az ajtón.

Képzeld el, hogy napi 100 vevő sétál be az üzletedbe…

A 100 x 2.000 profit formula

Hiába keresel rá erre a kifejezésre, nem fogod megtalálni, mert én találtam ki tegnapelőtt.

Mi a lényege?

Ahhoz, hogy kiszállj a mókuskerékből – kiváltsd a napi munkádat saját üzleteddel – szükséged van mondjuk havi 200.000 Ft haszonra.

Ez több mint amit a legtöbb átlagember megkeres.

Nem mondom azt, hogy ez a végcél, de ez egy fontos állomás, mert lehetővé teszi számodra azt, hogy a magad főnöke legyél.

Mi kell ahhoz, hogy havi 200.000 Ft hasznod legyen?

Csak annyi kell, hogy 100 vevő minden hónapban fizessen neked 2.000 Ft-ot.

Kenyérboltod van? Akkor legyen 100 ember a városodban, akik a te boltodba jönnek és akikről legombolhatsz havi 2.000 Ft hasznot.

Ha olvastad a tinédzser történetét, aki 14 évesen havi 3.000 dollárt keres… a közönsége több, mint 1 millió követőből áll és minden hónapban elad egy bizonyos számú embernek egy bizonyos mennyiségű “taknyot”.

Miért pont ezt a számot választottam?

A 2.000 Ft nem nagy összeg, majdnem bárki elkölt ennyit, amikor elmegy a boltba élelmiszert vásárolni.

Miből lesz a profit?

Ugyanez játszódik le, amikor az Apple kijön e legújabb termékével, és az emberek hajnal 3-kor kimennek a boltokhoz sorban állni.

És ugyanez van, amikor bizonyos nők csak Mistique rúzst hajlandók használni.

Vagy Nike cipőt.

Vegyük észre, hogy a profit szerzésében nem a termék a lényeg, mégha ez úgy is tűnik.

A lényeg a rajongók Fradi-drukker-szerű fanatizmusa.

Email

Szóval ha van 3.000 Facebook rajongód, elkezdhetsz gondolkozni azon, hogy hogyan tudnád ezt monetizálni.

Igaz, hogy Instragrammon vagy Facebookon keresztül is meg leket ezt tenni, ám ki tudja, hogy ezek a platformok meddig maradnak.

A legbiztosabb az, ha megkéred rajongóidat, hogy iratkozzanak fel email listádra.

A legtöbb ember sokáig megtartja email címét.

És jobban vásárolnak emailen keresztül, mint Facebook hirdetésekből, egyszerűen azért, mert a Facebook nem üzleti platform, hanem családi, baráti. Nem vásárolni megy oda az ember.

Mi kell egy sokmilliós vállalkozáshoz?

Az egyik vezető amerikai internet marketing milliomos, Bryan Harris szerint, ahhoz, hogy elérj 100.000 dolláros (kb. 27 millió forint) éves bevételt, az kell, hogy napi 40 ember feliratkozzon az email listádra.

Ahhoz, hogy ne legyenek anyagi gondjaid, már 1.000 előfizető is elég.

Még az sem számít, ha nem vagy profi a témában, amelyben el akarsz adni.

Bérelj fel egy szakembert, fizess neki mondjuk 80.000 Ft-ot terméked létrehozásáért… add el….

Majd pedig találd ki, hogy mi lesz a következő termék.

Passzív jövedelem, alacsony költség

Nyilvánvalóan minál alacsonyabb a költséged, annál inkább fokozod a sikered lehetőségét.

A legolcsóbb üzlet információs termékek eladása saját blogodról.

Nyilvánvalóan egy e-könyvnek nincsen tárolási vagy postaköltsége.

Egy blog éves költsége kevesebb mit 10.000 Ft.

Email marketinggel a jövedelmed passzívvá válik, még amikor alszol vagy nyaralsz, akkor is megvehetik a termékeidet. Nem kell többé az idődet pénzre váltanod.

Tanulság

Tehát a legfőbb dolog amire koncentrálnod kell az nem más, mint az email listád építése.

Erre koncentrálj, ne a termékre, és ne minél több cikk írására.

Ha többet szeretnél megtudni, iratkozz fel!

Nyiri Péter

2017 eleje óta foglalkozom blogírással és 2010 óta internet marketinggel. Az a célom, hogy segítsek neked blogodat, honlapodat vállalkozásod szolgálatába állítani, hogy ezzel növeld a bevételed.

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment:

​​​A blogodból milliós üzlet - ingyenes tanfolyam!

%d blogger ezt szereti: