Feliratkozás

Feliratkozas Mi az RSS?
Emailen
Twitter Mi az a Twitter?
 
 

Reklám

 
 

Blogvilág java

  • Mi az a blog?
  • 23 kerdes jovobeni bloggereknek - Jo-e neked a bloggolas?
  • Hogyan alapozzuk meg a weben hírnevünket bármilyen témakörben?
  • 120 nap alatt a semmiből 2000 olvasó
  • Miért nem reagálnak egymásra a magyar blogok?
 
 

Linkek

Saját blogok:
  • Freeblog Sablonok
  • Geeklány
  • Focusize
Olvasásra ajánlott blogok:
  • SEO blog - Longhand
  • Link building blog
  • Marketing Izék
  • Bodzasfanta blogdolgai
  • Wyctim blogelete
  • Blogról | doransky
  • IT Megoldások
  • Keresőoptimalizálás, keresőmarketing, SEO blog
  • Webmánia
  • daily blog tips
  • doshdosh
 
 

Partnerek

Add to Technorati Favorites GeoURL Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

 
 

Szerzői jogok

Creative Commons License Blogvilág by xSolutions is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.
 
Follow this blog

Az én-márka építésének titka dióhélyban a bizalom. 

A "A márka ÉN vagyok"-ban arra a kérdésre kerestem a választ, hogy "Miért legyen én-márkánk?", valamint megmutattam néhány eszközt, amivel felépítheted a márkádat. 

A mese ereje

Ez a példa Beau de Noir személye, jobban mondva márkája köré épül. Beau saját tapasztalatai köré építi fel azokat a "tananyagait", amelyben lépésről lépésre leírja a kívánt hatás eléréséhez szükséges lépéseket. (Beau féle szivárvány hatás Photoshopban)

Ha lépésről lépésre végigcsinálod, amit Beau leír, a végeredmény egy szivárvány lesz. Ha nem lesz belőle szivárvány, akkor két eset lehetséges: elrontottad az egyik lépést vagy Beau nem tartotta be a szavát: azt igérte a példájával, hogy szivárványod lesz, Te pedig csalatkoztál benne.

Legyen szó Beau szivárványáról, vagy arról, hogy cseréltél kereket az autódón, ha másnak is működik a sztori (példabeszéd, tananyag), akkor elhiszi az olvasó, hogy a blogíró mást történetei is igazak.

Bármilyen tematikus blogot is írsz, a saját példák azok, amelyekkel a leghatékonyabban építheted a beléd vetett bizalmat.

Más szóval ezt úgy hívjuk, hogy hitelesség.

Arról írj amit tudsz, ne arról, amit nem

Az iskolában azt mondták, hogy azt kell jobban tanulnod, amiből gyenge vagy, ahelyett, hogy abba a tananyagba fektetnél még több munkát, amiből jó vagy. A sportolók viszont már sportkarrierjük kezdete óta tudják, hogy ez hülyeség. Ha valaki jól fut, de rosszul úszik, akkor nem úszásedzésre fog járni, hanem futóedzésre. Igen, tudom, hogy sarkalatosan fogalmaztam, de nézd az egész képet, és ne keress a kákán is csomót. 

A Java egy tág területet lefedő programozási nyelv. Attól, hogy ismerem az alapokat, még nem tudok pl. Java2D-ben programozni. Viszont több dinamikus adatkezelést is csináltam már. Értelemszerűen ez utóbbit emelem ki az önéletrajzomban. Amikor mégis egy Java2D feladatot kaptam, akkor körülnéztem a framework-ök között, találtam is egy megfelelő policy-val ellátottat, engedélyt kértem, majd használtam azt. Légy tisztában a gyengeségeiddel, tudd mivel tudod megkerülni azokat, de ne ez legyen a fókuszban.

A márkád építésekor keresd azokat a témákat, amiben jó vagy. Ebben tudod magad jól eladni - legyen szó új állásról, vagy látogatói számról.

Az utolsó és a legnagyobb titok

Bizalom. Ennyi, egyetlen szó. Nincs szükséged csilivili logóra, extra szoftverre, drága marketingre, tökéletes szlogenre. Amikor a márkádat építed, akkor azt akarod elérni, hogy megbízzanak benned. A bizalom kényes dolog, vigyázz rá. Ne bízd el magad, ha elveszíted mások bizalmát, sokkal nehezebb lesz helyreállítani azt.

A márkaépítésre szép példa Beau jelenléte az interneten. Keress rá a Google-ben "Beau de Noir"-ra. Ha valaki őt keresi, akkor biztos lehet benne, hogy megtalálja.

Források:

  • Milyen gyakorlati hasznai vannak a blogírásnak 
  • A márka ÉN vagyok
  • The Real Power of Personal Branding
  • Building Brand Through Building Community
  • Fotó: TAFE - Branding Iron by *totalindividual
Tetszett a bejegyzés? Iratkozz fel az RSS értesítőre, a hírlevélre vagy ajánld barátaidnak a Twitteren vagy a freeblogon.
Utolsó bejegyzések:

Eddig 7 komment érkezett ()

 
 
  •  

    1.  Beau d. Noir 2008. 06. 25. 11:55

    És sikerült a szivárvány ? ;-)

     
  •  

    2.  Varsányi Martina 2008. 06. 25. 12:13

    Nincs Photoshopom, és csak azért, hogy kipróbáljam, nem veszek :) Az olvasóid mint írtak, sikerült nekik? ;)

     
  •  

    3.  Beau d. Noir 2008. 06. 25. 13:05

    Az olvasóim csekély tisztelt kivétellel (őket nem tiltottam le eddig msn-ről) lusta disznók, akik elvárják hogy a szájukba repüljön a sült galamb, meg mindenféle perverziókat cselekedjek meg nekik (tervezzek dizájnt, kódoljam le, adjak tanácsot) a két szép szemükért.

    De az élet kegyetlen.

     
  •  

    4.  Sanya 2008. 06. 25. 13:06

    Ohh! Csatlakozni tudok csak a postirohoz.
    Beau jelenlete beragyogja a magyar tematikus blogszferat (leginkabb a 2d reszet) mint az esthajnal csillag a sotetbe borulo eget..
    megannyi tutorjat nyomtam mar vegig es hozzank halando kommentelokhoz is mindig volt par szava nem csak ontja magabol az otleteket!

     
  •  

    5.  Beau d. Noir 2008. 06. 25. 13:12

    Sanya megverlek...

     
  •  

    6.  Iason_fan 2008. 07. 19. 15:25

    Beau tényleg jó dizájner :-)
    Remélem nem utálta meg nagyon a freeblogot :-(

     
  •  

    7.  Varsányi Martina 2008. 07. 28. 20:12

    Trollok mindenütt vannak, akárhova is megy, megtalálják (már csak a hatékony márkaépítése miatt is). Egyébként meg Beau megmondó ember, aminek kapcsán már mi is voltunk más nézőponton voltunk. Ráadásul egyes kijelentéseivel eléggé meg tud sérteni másokat.

     

Mondj valamit

A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.






Az IP címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.